Obchodní podmínky

Velkoobchod

Máte vlastní firmu a přejete si u nás nakupovat za velkoobchodní ceny?Chcete rozšířit nabídku svého obchodu o naše výrobky? Stačí se zaregistrovat, vyčkat na autorizaci a pak můžete využít veškerých výhod velkoobchodního zákazníka. 

Jako nový zákazník budete moci nakupovat libovolné zboží, které vám zašleme na dobírku, osobní odběr na provozovně kde budete moci platit hotově nebo využít dealerskou návštěvu.V případě dlouhodobější spolupráce můžete zažádat o platbu na fakturu se splatností 10 dní.Tyto žádosti vyřizuje zákaznický servis na e-mailu obchod@arscom.cz

Proč se stát naším velkoobchodním zákazníkem?

  • nákup bez starostí 24 hodin denně
  • rychlé dodání
  • většina zboží skladem
  • osobní přístup
  • historie faktur včetně informace o jejich zaplacení
  • kontrola nad stavem objednávek
  • více možností jak objednávku zaplatit
  • množstevní slevy
  • zákaznický servis k dispozici od 7:00 do 15:30 hod.

Jak se registrovat? 

Je to jednoduché! Vyplňte údaje o vaší firmě do registračního formuláře a odešlete formulář pomocí tlačítka

„ Nová registrace  “.

Náš zákaznický servis poté ověří správnost údajů a provede registraci do informačního systému-autorizuje vás.

Po autorizaci vám budou automaticky zaslány přihlašovací údaje k vašemu účtu. 

Po přihlášení uvidíte  u produktů velkoobchodní VIP ceny s DPH, budete moci změnit své přihlašovací údaje, nebo si kontrolovat stav objednávek a faktur. 

 

Jak nakupovat

Nevíte si rady s nákupem?Je to jednoduché.Přečtete si našeho průvodce nákupem a ve zboží se snadno zorientujete.

Postup objednávání krok za krokem

Výběr zboží:

  1. název zboží - zadejte do políčka vyhledávání v pravém části a stiskněte  tlačítko-požadovaný produkt bude vyhledán pomocí programu
  2. podle parametrů - můžete pomocí zboží i podle rozměrů,…
  3. podle kategorie – produkty jsou řazeny do kategorií podle místa jejich nejčastějšího použití.
  4. velkoobchodní balení je u každého výrobku určeno podle velikostí daného produktu, barvy jsou vždy nadruženy tzn. 5 velikostí a z toho jsou 4 barvy ,velkoobchodní balení 5 kusů.(U daného zboží je popisek kde se dozvíte o výrobku více,…)
  5. objednávce se Vám vytvoří automaticky balení dle druhu zboží ,zadáváte tedy počty balení.
  6. vložíte zboží do košíku ,kliknutím
  7. překontrolujete si objednávku a můžete pokrašovat,dáte tlačítko pokračovat
  8. opět se dostanete do výběru zboží pro objednávání,jakmile budete chtít ukonšit objednávku přejdete na další stranu k ukončení objednávky
  9. vyplníte všechna pole adresy i fakturační adresy ,zaškrtnete okénko odsouhlasení obchodních podmínek a objednáte.
  10. na Váš e-mail vám přijde potvrzení objednávky.Objednávku Vám potvrdíme a sdělíme Vám termín dodaní, který nám potvrdíte nebo se dohodneme jinak.

 

Pokus si nebudete vědět rady s objednáváním na e-shopu rádi Vám poradíme na e-mailu: info@arscom.cz .

Vaše žádosti a dotazy rádi vyřídíme.Kontaktujte náš zákaznický servis: 

Telefon: +420 588 519 735
GSM: +420 777 191 985
E-mail: obchod@arscom.cz

Těšíme se na spolupráci s Vámi! Kolektiv internetového obchodu arscom.cz

Maloobchod

Nákup bez registrace a přihlášení

V našem e-shopu můžete nakupovat i bez registrace, nebo přihlášení za brutto ceny s DPH, to pokud nakupujete zřídka a malé množství zboží.Pro objednání je ,ale nutné vyplnit fakturační údaje včetně odsouhlasení obchodních podmínek.

Internetový obchod arscom.cz nabízí široký sortiment oblečení a textilu. 

Rádi Vám zodpovíme jakékoliv dotazy nebo poradíme s výběrem zboží.Kontaktujte nás na e-mailu obchod@arscom.cz nebo na tel. 777 191 985.

Doprava a platba

Pokud máme objednané zboží skladem expedujeme jej zpravidla do 3 dnů

Pokud zboží není skladem,můžeme se o jeho dostupnosti informovat na e-mailu obchod@arscom.cz. Před dokončením objednávky vyberte způsob dopravy a platby dle následujících možností :

 


PPL- dobírka 100,00 Kč  
Zásilky do 10 kg. Možnost stanovení termínu doručení, uložení v depu až na 7 dnů popř.změna adresy doručení ZDARMA.Platba při převzetí.
PPL- převodem 80,00 Kč  
Zásilky do 10 kg. Možnost stanovení termínu doručení, uložení v depu až na 7 dnů popř.změna adresy doručení ZDARMA.Platba předem, zboží je odesláno až po připsání platby na účet.
Česká pošta - dobírka 100,00 Kč
Zásilky do 10 kg. Zboží bude zasláno jako balík do ruky.Platba při převzetí.
Česká pošta - převodem 80,00 Kč
Zásilky do 10 kg. Zboží bude zasláno jako balík do ruky.
Platba předem, zboží je odesláno až po připsání platby na účet.

 

Osobní odběr – platba hotově.

Při nákupu nad 3000,- Kč doprava ZDARMA.( Neplatí pro velkoobchodní zákazníky

Reklamace

Pokud vám objednávka přijde poškozená, neúplná nebo se na zboží vyskytne vada, máte právo na reklamaci.Pro rychlé a bezproblémové vyřízení se řiďte následujícími pokyny.

Zásilka přišla poškozená 

Při přebírání si zboží pečlivě překontrolujte.pokud je zásilka poškozená trvejte na sepsání záznamu do přepravních dokladů.Při výrazném poškození, např.je-li zásilka otevřená, zboží vůbec nepřebírejte.

Zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Informujte nás na e-mailu: obchod@arscom.cz  .Náš zákaznický servis s vámi problém neprodleně vyřeší.

Na zboží se vyskytla vada

Pokud se na zboží zakoupeném v našem velkoobchodě/obchodě vyskytla vada zboží je v záruční lhůtě, můžete jej reklamovat následujícím způsobem:

  • Zboží zabalte odpovídajícím způsobem, aby bylo chráněno před poškozením
  • Přiložte doklad o nákupu a přesný popis závady.Obchody reklamační protokol kde uvedou veškeré udaje.
  • Odešlete na adresu společnosti, možnost předat dealerovi nebo na výdejním místě .

Arscom s.r.o.-Cotton City
Polská 66
779 00 Olomouc 

Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu v zákonné lhůtě do 30 dnů od převzetí zásilky, pokud není dohodnuto jinak. 

Na dárky, které jsou k objednanému zboží poskytovány zdarma nelze uplatnit reklamaci ani požadovat výměnu zboží. 

Veškeré reklamace se řídí reklamačním

Obchodní podmínky 

Seznamte se s našimi obchodními podmínkami, kde naleznete důležité informace o objednání a dodání zboží, způsobu platby, záruce, reklamace a mnoho dalších.Obchodních podmínky internetového obchodu Arscom se řídí níže uvedeným nákupním řádem, jakož i platnou legislativou a obchodními zvyklosti.Veškeré nabízené zboží je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů.Ceny jsou uvedeny včetně všech daní a poplatků, pokud není uvedeno jinak.Uvedené ceny platí do odvolání nebo vyprodání zboží, pokud není uvedeno jinak. 

Objednání zboží

Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky, vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami a zároveň potvrzuje svou způsobilost k právním úkonům.Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní

e-mailovou adresu, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsaní objednávky do systému e-shopu.Pokud neodejde kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte. 

Objednávka zboží lze rovněž telefonicky nebo e-mailem 

Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak.

Storno objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího

Objednávku lze stornovat do 3 prac.dnů a to telefonicky, případně e-mailem, pokud je objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno.V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodejce nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží. 

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Provozovatel internetového obchodu (prodávající) může po dohodě s kupujícím stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět ,dovážet, nebo vyprodáno, případně se výrazným způsobem změní jeho cena.pokud zákazník již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.

Veškeré storna objednávek a změny budou zaslány písemně na e-mail zákazníka. 

Dodání zboží

Zboží je standardně expedováno do 3-5 dnů. U méně běžného zboží však tato lhůta nemůže být zaručena, neboť závisí na dodacích lhůtách našich přepravců při dovozu nového zboží včetně proclení.Termínu dodaní budou vždy uvedeny v potvrzené objednávce.

V případě nedostupnosti zboží nebo delší dodací lhůty může zákazník stornovat objednávku telefonicky nebo e-mailem bez jakýkoliv sankcí z naší strany.Dodání je možné po celé ČR.

Způsoby platby

  • Dobírkou-platba přepravci ( Česká pošta,PPL) při převzetí zásilky.
  • Platba na účet-platba předem na účet v Komerční bance.
  • V hotovosti – při osobním odběru zboží v prodejně Cotton City nebo přímo obchodnímu zástupci.
  • Při neuhrazení faktury Vám může být účtováno penále z prodlení a to 0,5 % za každý den prodlení.

Způsoby doručení 

Českou poštou ,PPL, osobní odběr nebo obchodním zástupcem Výběr způsobu dodání, prosím označte ve Vaši objednávce.

Cena za doručení

Za doručení zboží České pošty,PPL si účtujeme poštovné a balné dle platného ceníku společnosti Arscom s.r.o.

Záruka kvality-min.2-letá záruční lhůta Maloobchod

Společnost Arscom s.r.o. poskytuje na všechny své výrobky záruční lhůtu nejméně 2 roky.

Záruka kvality pro Velkoobchod

Zboží reklamované zákazníkem musí být odesláno spolu s účtenkou a reklamačním protokolem.Vyřízení reklamace do 30 dnů. 

Odstoupení od kupní smlouvy-vrácení zboží

U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující podle občanského zákoníku právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu.Možnost vrácení se nevztahuje na zboží, které je upravováno dle přání zákazníka ( atypické rozměry,…) 

Vrácení zboží musí být buď zabalené v originálních obalech, nebo alespoň dostatečně zabezpečeno proti poškození i znehodnocení a to spolu s veškerým příslušenstvím.Pokud spotřebitel zboží použil, ba dokonce i částečně opotřeboval (byla hodnota zboží snížena), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. 

Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně faktury s uvedením čísla účtu, na který má být vrácena platba za zboží.

Informace o možnosti uplatnění rozporu s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku

prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména , že je bez vad.*) 

Nestanoví-li zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle předchozího odstavce se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena. 

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ( dále jen „rozpor s kupní smlouvou“),má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou ; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. 

Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetím, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. 

*) Směrnice Evropského parlamentu a Rady 1999/44/ES , o určitých aspektech prodeje spotřebního zboží a záruk na spotřební zboží 

Odpovědnost za správnost údajů 

Informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran a mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.Prodejce tedy nemůže bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu. 

Prodejce nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z internetového obchodu nebo odkazovaných webových stránek, nebyly-li tyto informace na přání zákazníka následně písemně potvrzeny ze strany prodejce. 

Reklamace 

Reklamace se řídí platným reklamačním řádem ( viz níže) 

Reklamační řád

Internetového obchodu společnosti Arscom s.r.o.

Čl.I

Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno v internetovém obchodě Arscom.Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.K dodanému zboží se vztahuje záruční lhůta v délce trvání 2 roky.

Kupující je povinen provést po obdržení zásilky kontrolu zboží.V případě, že kupující zjistí vady zboží , je povinen písemně na adresu prodávajícího tuto skutečnost oznámit.Toto oznámení je možné učinit písemně prostřednictvím faxu či e-mailu na adrese obchod@arscom.cz nebo doporučeným písemným podáním prostřednictvím České pošty nebo jiné přepravní společnosti.Oznámení je třeba učinit neprodleně po převzetí zboží, neučiní-li se tak, zboží se považuje za bezvadné, bezchybné a kompletní, tedy platí domněnka , že zboží bylo předáno v pořádku.Reklamace je možno uplatnit i na prodejně Cotton City. 

ČL.II 

Pro uplatnění reklamace je třeba:

1.doložit doklad o nákupu zboží

2.doporučujeme zboží zabalit do originálního obalu, pokud to není možné, tak do obalu odpovídajícího povaze zboží

3.přesný popis závady 

Kupující má právo, aby byla vada na zboží v záruční lhůtě bezplatně, včas a řádně odstraněna.Není-li to vzhledem k povaze neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci nebo její části.Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na slevu, výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit.Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené zákonem,tj. 30 dnů od převzetí zásilky, pokud se prodávající se spotřebitelem písemně oboustranně nedohodne na lhůtě delší. 

Zákazník může žádat o výměnu věci nebo vrácení peněz v případě, že jde o vadu odstranitelnou, ale kupující nemůže věc řádně užívat z důvodu,že se u věci opětovně vyskytla 3x stejná uznaná vada nebo 3 různé vady současně, popř.nebyla-li vada odstraněna v zákonem stanovené lhůtě.Pro dodržení záruční lhůty je nutno odeslat reklamované zboží k rukám prodávajícího bez zbytečného odkladu,tj.nejpozději do 3 dní od oznámení reklamace prodávajícímu. 

Ostatní ustanovení občanského zákoníku týkající se odpovědnosti za vady prodané věci

( § 619 a násl.zákona č.40/1964 Sb.,občanský zákoník, v platném znění) tímto nejsou dotčena.

Zboží zaslané do reklamace vám bude opraveno nebo vyměněno na základě předchozí telefonické nebo písemné dohody, případně bude vrácena hotovost na bankovní účet kupujícího. 

ČL.III

Tento reklamační řád nabývá platnosti dnem 1.9.2006 a platí na území České republiky.Tento reklamační řád byl zpracován dle občanského zákoníku.

Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Arscom s.r.o.,Gagarinova 451,783 65 Hlubočky Mar.Údolí

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném krajským soudem v Ostravě,oddíl C,vložka 41614.

Ochrana osobních údajů 

Provozovatel internetového obchodu www.arscom.cz společnost Arscom s.r.o.,se sídlem Gagarinova 451,783 65 Hlubočky Mar.Údolí ( dále jen „správce“ ) uchovává a zpracovává osobní údaje v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č.101/2000 Sb.,ve znění pozdějších novel a ostatními právními předpisy platnými na území ČR.

Provozovatel těchto stránek (který je zároveň provozovatelem elektronického obchodu) je správcem a současně zpracovatelem osobních údajů ve smyslu výše uvedeného zákona.Tyto stránky obsahují platné identifikační údaje provozovatele elektronického obchodu a aktualizovaný seznam kontaktů pro styk se zákazníky.

Zákazník svým svobodným rozhodnutím( stisk tlačítka „ Nová registrace“) dává najevo, že si je vědom všech výše uvedených skutečností a souhlasí s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti provozovatele stránek.

Zároveň souhlasí, aby správce výše uvedené údaje v rámci svých činností, zejména marketingových, zpracovával a shromažďoval zejména ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, uschováváním, tříděním, kombinováním, používáním a likvidováním v souladu se zákonem č.101/2000 Sb.,o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění .Správce je oprávněn tak činit po dobu neurčitou.Tento souhlas mohu kdykoli odvolat.Na písemnou žádost zákazníka budou osobní údaje z databáze vymazány a Arscom s.r.o. je nadále nebude zpracovávat.

Veškeré údaje našich zákazníků jsou zabezpečeny proti jakémukoli zneužití a získání třetí stranou.

Vaše osobní údaje , které uvedete při nákupu, jsou naprosto důvěrné a v žádném případě nebudou poskytnuty třetím stranám.Osobní údaje budou použity jen pro nezbytně nutné úkony spojené s vyřízením objednávky.


Uživatel
Vyhledat
Akce
Kontakt
mapa

ARSCOM s.r.o.

MODA 4 YOU
tř.1.máje 6
779 00 Olomouc

Telefon
+420 777 191 985

Email
arscom@arscom.cz

NÁKUPNÍ KOŠÍK: 0 KS ZA 0.00
Nákupní košík

14.12.2018, svátek má Lýdie

Copyright © 2018 Arscom s.r.o. | Tvorba WWW Olomouc
top line